FAQ

  1. Jakie są minima logistyczne? Łódź i okolice - 250 zł, Warszawa i okolice - 500 zł. Może obowiązywać obniżone minimum logistyczne dla wszystkich stref na poziomie 250 zł. Aby sprawdzić dostępność terminów z promocyjnym minimum logistycznym należy wprowadzić kod pocztowy, dodać produkty do koszyka. Wyświetli się komunikat umożliwiający sprawdzenie czy na dany termin i godzinę obowiązuje standardowe czy obniżone minimum logistyczne. 
  2. Na ile wcześniej muszę złożyć zamówienie? Zamówienie realizujemy w dni robocze oraz weekendy w godzinach 8-20. Zamówienie należy złożyć na 48 godzin przed podanym terminem realizacji. Przykład: zamówienie na piątek na 15:00 należy złożyć najpóźniej we środę do godz. 14:59.
    W przypadku krótszego odstępu czasowego Państwa zamówienie zostanie wysłane do weryfikacji do naszego biura. W przypadku możliwości realizacji zostaną Państwo poinformowania o dalszych procedurach.
  3. Kim jesteście? Jesteśmy kateringowym sklepem internetowym firmy Pan Kanapka S.C. (www.pankanapka.pl), z siedzibą w Łodzi, przy ul. Łagiewnickiej 54/56. Na rynku usług cateringowych działamy od 2001 roku, zaś pod firmą Pan Kanapka S.C. od 2005 roku.  
  4. Czym się zajmujecie? Świadczymy usługi cateringowe w zakresie dostaw: kanapek, zimnych przekąsek, sałat i sałatek oraz fingerfood, monporcji wytrawnych, słodkich oraz dań obiadowych. Pełną ofertę cateringu znajdą Państwo na stronie naszej firmy matki: www.pankanapka.pl. Platforma sklepowa FrykasyAnanasy.pl dedykowana jest stricte zimnym przekąskom cateringowym różnego typu.
  5. Gdzie działacie? Jak mogę sprawdzić czy dostarczacie katering do mnie? Nasz catering dostępny jest w aglomeracji łódzkiej i warszawskiej, m.in. w miastach: Łódź, Warszawa, Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Pruszków, Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Otwock, Jabłonna, Wiązowna, Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Głowno, Ozorków, Pabianice, Zgierz, Rzgów, Tuszyn. Możesz także wprowadzić kod pocztowy do naszej wyszukiwarki i szybko sprawdzić czy obsługujemy daną lokalizację.  
  6. Jakie są możliwe formy płatności? Przelew online, płatność kartą kredytową online, płatność kartą (Visa/Mastercard) lub gotówką przy dostawie. W przypadku platności przelewem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny - wystawimy wówczas fakturę proforma do wpłaty.
  7. Czy jedzenie dojedzie do mnie świeże? Każde zamówienie przygotowywane jest bezpośrednio przed wyjazdem naszego kuriera. Dostawa realizowana jest naszym transportem, w warunkach chłodniczych, zgodnie z wymogami prawa i SANEPID'u. Także bądź spokojny - katering jaki do Ciebie przyjedzie na pewno spełni Twoje oczekiwania :-)
  8. Dlaczego nie mogę zamówić "na już"? Wszystkie nasze produkty przygotowujemy na konkretne, indywidualne zamówienie. Nie magazynujemy gotowych przekąsek, co gwarantuje, że dostaniesz produkt najwyższej jakości i świeżości. Frykasy Ananasy to katering, który polubisz!
  9. W jakich godzinach organizujecie dostawy? Catering dostarczamy w godzinach 8-20. Dostawy poza wymienionymi godzinami do ustalenia w drodze bezpośredniego kontaktu z naszym biurem. Zastrzegamy możliwość modyfikacji godzin dostaw dla określonych dni. Szczegóły ewentualnych zmian wskaże system w trakcie procesu składania zamówienia. 
  10. Mojego banku nie ma wśród wymienionych w formularzu płatności - co mogę zrobić? Prosimy o kontakt z naszym biurem poprzez mail biuro@frykasyananasy.pl lub telefon: 512 100 522 lub 512 100 523. Poinforumjemy o możliwych alternatywnych formach złożenia i opłacenia zamówienia kateringowego.
  11. Chcę zamówić mniej niż 10 procji produktów - dlaczego nie mogę? Co do zasady wykonujemy po min. 10 produktów z danego rodzaju. Wynika to z faktu, iż są to artykuły wymagające zakupu surowców o określonych gabarytach i nie możemy sprzedawać ich w mniejszych pakietach niż po 10 z danego rodzaju.
  12. W jakiej formie wyeksponowane są dostarczone produkty? Przekąski zimne, kanapki, tartinki są dostarczane na paterach aluminiowych lub z przezroczystego tworzywa (za dopłatą 5 zł/paterę - wybiera się je w trakcie procesu składania zamówienia), sałatki w jednorazowych, przezroczystych półmiskach, dania obiadowe w jednorazowych opakowaniach (opakowania nie nadają się do włożenia do piekarnika), zupy w słojach.
  13. Czy catering przyjedzie na wybraną godzinę? Staramy się realizować dostawy dokładnie na wskazaną godzinę, jednak zgodnie z regulaminem sklepu możliwe przesunięcie to +- 1 godzina. W przypadku większych zmian potwierdzamy je z klientem telefonicznie lub mailowo.
  14. Czy realizujecie dostawy dań obiadowych na gorąco? Standardowo wszystkie dania obiadowe dostarczane są na zimno, do odgrzania we własnym zakresie. Ws. możliwej dostawy na gorąco prosimy o kontakt z naszym biurem.
  15. W jaki dnia realizujecie dostawy? Dostawy są realizowane we wszystkie dni tygodnia (włączający soboty i niedziele). Wyjątkiem jest część dni oznaczona jako wolne od pracy czerwoną kartką w kalendarzu. W celu sprawdzenia możliwości realizacji na dany dzień oznaczony czerwoną kartką w kalendarzu prosimy o kontakt z naszym biurem lub sprawdzenie w kalendarzu sklepu.