FAQ
- Jakie są minima logistyczne? Łódź i okolice - 250 zł, Warszawa i okolice - 500/1000 zł w zależności od dnia tygodnia. Może obowiązywać obniżone minimum logistyczne dla wszystkich stref na poziomie 250 zł. Aby sprawdzić dostępność terminów z promocyjnym minimum logistycznym należy wprowadzić kod pocztowy, dodać produkty do koszyka. Wyświetli się komunikat umożliwiający sprawdzenie czy na dany termin i godzinę obowiązuje standardowe czy obniżone minimum logistyczne.
- Na ile wcześniej muszę złożyć zamówienie? Zamówienie realizujemy w dni robocze oraz weekendy w godzinach 8-20. Zamówienie należy złożyć na 48 godzin przed podanym terminem realizacji. Przykład: zamówienie na piątek na 15:00 należy złożyć najpóźniej we środę do godz. 14:59.
W przypadku krótszego odstępu czasowego Państwa zamówienie zostanie wysłane do weryfikacji do naszego biura. W przypadku możliwości realizacji zostaną Państwo poinformowania o dalszych procedurach. - Kim jesteście? Jesteśmy kateringowym sklepem internetowym firmy Pan Kanapka S.C. (www.pankanapka.pl), z siedzibą w Łodzi, przy ul. Północnej 42. Na rynku usług cateringowych działamy od 2001 roku, zaś pod firmą Pan Kanapka S.C. od 2005 roku.
- Czym się zajmujecie? Świadczymy usługi cateringowe w zakresie dostaw: kanapek, zimnych przekąsek, sałat i sałatek oraz fingerfood, monporcji wytrawnych, słodkich oraz dań obiadowych. Pełną ofertę cateringu znajdą Państwo na stronie naszej firmy matki: www.pankanapka.pl. Platforma sklepowa FrykasyAnanasy.pl dedykowana jest stricte zimnym przekąskom cateringowym różnego typu.
- Gdzie działacie? Jak mogę sprawdzić czy dostarczacie katering do mnie? Nasz catering dostępny jest w aglomeracji łódzkiej i warszawskiej, m.in. w miastach: Łódź, Warszawa, Pruszków, Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Otwock, Jabłonna, Wiązowna, Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Głowno, Ozorków, Pabianice, Zgierz, Rzgów, Tuszyn. Możesz także wprowadzić kod pocztowy do naszej wyszukiwarki i szybko sprawdzić czy obsługujemy daną lokalizację.
- Jakie są możliwe formy płatności? Przelew online, płatność kartą kredytową online, płatność kartą (Visa/Mastercard) lub gotówką przy dostawie. W przypadku platności przelewem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny - wystawimy wówczas fakturę proforma do wpłaty.
- Czy jedzenie dojedzie do mnie świeże? Każde zamówienie przygotowywane jest bezpośrednio przed wyjazdem naszego kuriera. Dostawa realizowana jest naszym transportem, w warunkach chłodniczych. Także bądź spokojny - katering jaki do Ciebie przyjedzie na pewno spełni Twoje oczekiwania :-)
- Dlaczego nie mogę zamówić "na już"? Wszystkie nasze produkty przygotowujemy na konkretne, indywidualne zamówienie. Nie magazynujemy gotowych przekąsek, co gwarantuje, że dostaniesz produkt najwyższej jakości i świeżości. Frykasy Ananasy to katering, który polubisz!
- W jakich godzinach organizujecie dostawy? Catering dostarczamy max. w godzinach 8-20, czas może się różnic w zależności od dnia tygodnia. Dostawy poza wymienionymi godzinami do ustalenia w drodze bezpośredniego kontaktu z naszym biurem. Zastrzegamy możliwość modyfikacji godzin dostaw dla określonych dni. Szczegóły ewentualnych zmian wskaże system w trakcie procesu składania zamówienia.
- Mojego banku nie ma wśród wymienionych w formularzu płatności - co mogę zrobić? Prosimy o kontakt z naszym biurem poprzez mail biuro@frykasyananasy.pl lub telefon: 512 100 522 lub 512 100 523. Poinforumjemy o możliwych alternatywnych formach złożenia i opłacenia zamówienia kateringowego.
- Chcę zamówić mniej niż 10 procji produktów - dlaczego nie mogę? Co do zasady wykonujemy po min. 10 produktów z danego rodzaju. Wynika to z faktu, iż są to artykuły wymagające zakupu surowców o określonych gabarytach i nie możemy sprzedawać ich w mniejszych pakietach niż po 10 z danego rodzaju.
- W jakiej formie wyeksponowane są dostarczone produkty? Przekąski zimne, kanapki, tartinki są dostarczane na paterach aluminiowych lub z przezroczystego tworzywa (za dopłatą 5 zł/paterę - wybiera się je w trakcie procesu składania zamówienia), sałatki w jednorazowych, przezroczystych półmiskach, dania obiadowe w jednorazowych opakowaniach (opakowania nie nadają się do włożenia do piekarnika), zupy w słojach.
- Czy catering przyjedzie na wybraną godzinę? Staramy się realizować dostawy dokładnie na wskazaną godzinę, jednak zgodnie z regulaminem sklepu możliwe przesunięcie to +- 1 godzina. W przypadku większych zmian potwierdzamy je z klientem telefonicznie lub mailowo.
- Czy realizujecie dostawy dań obiadowych na gorąco? Standardowo wszystkie dania obiadowe dostarczane są na zimno, do odgrzania we własnym zakresie. Ws. możliwej dostawy na gorąco prosimy o kontakt z naszym biurem.
- W jaki dnia realizujecie dostawy? Dostawy są realizowane we wszystkie dni tygodnia (włączający soboty i niedziele). Wyjątkiem jest część dni oznaczona jako wolne od pracy czerwoną kartką w kalendarzu. W celu sprawdzenia możliwości realizacji na dany dzień oznaczony czerwoną kartką w kalendarzu prosimy o kontakt z naszym biurem lub sprawdzenie w kalendarzu sklepu.